Er bestaat een alternatieve site voor google streetvieuw waarbij je ook opzij en achter bv je huis kan kijken. Kent iemand die site?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (7)

Ik ben er bijna zeker van dat deze site (nog) niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en anders lijkt me dit nogal erg privacyschending?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100% van wel
Nee dat is ook niet wenselijk, want dat zou betekenen dat er foto's gemaakt moeten worden achter je huis, dat komt wel erg dichtbij.
De voordeur is genoeg informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer voor je maar het bestaat
Misschien bedoel je onderstaande site ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beeld dat je ziet bij Streetview wordt gemaakt door auto's met een camera erop. Die kunnen niet in de kleine steegjes e.d komen. Dus ben ik er er vrijwel zeker van dat zoiets nog niet bestaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch wel
Ik kom niet verder als straatblik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is gewoon google steet-view
Als je je straatnaam bij Google Earth intikt, zie ik in mijn geval de voorkant van het pand, en de zijstraten, en ik kan m'n tuin zien vanuit de lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja:
www.bing.com/maps/
en dan Bird's eye
Het werkt zeer mooi, echter alleen in het centrum van grote steden.

Toegevoegd na 7 minuten:
ondertussen ook veel kleinere steden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je deze bedoelt inderdaad