Packard bell easynote inter core i5, 4Gb ofzo iets.. zijn die goed van kwaliteit?

Ik wil het morgen kopen maar ben aant twijfelen tussen notebook of computer . Waar moet ik eigenlijk opletten als ik een laptop koop??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In het algemeen gaat mijn voorkeur uit naar dell en HP notebooks... Zo zijn G72 modellen van HP zijn erg goed en niet te duur voor de kwaliteit die je krijgt ;) Wat betreft notebook/computer... Voordeel notebook is dat het draagbaar is Voordeel desktop is dat je deze kwa hardware up2date kan houden door regelmatig te upgraden, bij een notebook is dat geen/zelden een optie (muv geheugen en harddisk).

Packerd hell noemen wij die dingen Neem een Dell en als je geld hebt een Mac

Packerd bell is de grootste fout die je kan maken! De mijne is in 1 jaar 5 keer naar de reparatie geweest totdat hij het helemaal begaf. Ik had hem nog geen jaar! Koop beter hp dell of een mac als je er meer dan 1 jaar plezier van wilt hebben

Dat is natuurlijk afhankelijk van wat je ermee gaat doen! Vooral internetten, emailen en spelletjes kan ook al op een iPad. Hardcore spellen en video rendering eigenlijk alleen op een pc. De laptops zitten er wat functionaliteit betreft een beetje tussen in. Moet het draagbaar zijn, of is een grote kast met monitor ook prima, welk budget denk je aan, hoe betrouwbaar wil je het hebben, heb je service nodig of kun je veel zelf, is er bepaalde software die zeker moet draaien of kan elk os, enz enz. De Packard Bell is niet zo, een Dell of de hp probook laptops zijn duidelijk beter. Beste koop voor mezelf is de laatste 10 jaar een iMac en MacBook.

Als je tussen notebook en pc twijfelt pak een pc. Je krijgt een 10 x betere pc dan een notebook voor hetzelfde geld. Als je niet mobiel moet zijn met het ding neem dan een pc. Als je een laptop moet, Dell had laatst leuke aanbiedingen met een i5. Maar ja daar stunt iedereen nu mee. Ps: als je in het vervolg een vraag als deze stel. Wees specifieker wat de notebook aangaat en vermeld er even bij waarvoor je de pc/notebook nodig hebt

Waar je op moet letten? Dat je absoluut niet met een Packerd Bell naar huis gaat. En ook niet met een HP computer, want dat zijn ook drama's. De meeste mensen weten het niet, maar Packerd Bell is gewoon van HP. En Compack ook. Acer is wel een okay merk. De mijne is alweer 3 jaartjes oud en heeft door mijn eigen toedoen maar 1x bij de reperateur gestaan. De beste zijn laptops zijn van Apple of Dell. Heel erg veel sccs.

Ik zeg: Packerd Bell.. Nou, dan weet je 't wel! Drama.. Is mijn ervaring. Koop een Ipad zou ik zeggen!

zeer goed van kwaliteit, bij aankoop van notebook of desktop moet je zelf uitmaken of je de notebook op een andere plaats moet gebruiken dan in de bureau bvb, toetsen van notebook zijn kleiner en er is geen apart toetsenbord voor nummers aanwezig, goeie tip voor aankoop : neem een gekend merk en geen wit product

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100