accu laptop vervangen?

mijn laptop geeft heel de tijd aan dat ik moet overwegen de accu van mijn laptop te vervangen, dus heb ik een nieuw accu bestelt voor 94,00 euro bij replacedirect, maar is er geen manier waarop ik ervoor kan zorgen dat mijn laptop accu het weer volledig zou kunnen doen en mijn geld kan besparen. iemand zei al iets van netstroom aansluiten ofso iets? maar wat is dat precies.

Weet jij het antwoord?

/2500

Zo eenvoudig is het niet om een accu weer "als nieuw" te krijgen. Zeker niet met "iets van netstroom". Accu's worden nu eenmaal minder als ze flink wat keren zijn opgeladen en weer zijn ontladen. Bij grote (auto) accu's kunnen ze deze in een werkplaats weer reviseren, maar dat is gezien de kosten niet rendabel voor laptop accu's.

Veel notebook accu's hebben een resetknop om dit probleem op te lossen (hij maakt dan bv. van de 80% die die nog heeft 100% en lost zo die melding op). Volledig doen zal die het dus waarschijnlijk nooit gezien er wel deglijk minder energie in zal zitten maar die melding is wel weg. Let wel, niet alle accu's hebben zo';n knopje, die van dell meestal wel.

Als je altijd wekt in de buurt van een stroom voorziening is de accu overbodige luxe. Wel de adaptor altijd in de buurt houden. Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100