Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik gratis op internet met een Ipad?

Ik wil misschien de "iPad wifi 16GB + Targys Hughes slipcase" kopen maar kan ik dan altijd gratis op internet? ik zag het bij wehkamp.nl

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
488
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dat op 27 maart de nieuwe iPad komt? (dat je niet de 'oude' koopt, terwijl je liever de nieuwe wil hebben)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Zolang je via wifi verbonden bent wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je al internet hebt en over een draadloos netwerk beschikt (WLAN) omdat je bv een router met wireless netwerk hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wifi hebt wel, als je overal op internet wil kunnen, kan je een simkaart voor je ipad kopen, maar dan is het niet gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wifi hebt kunt je altijd gratis gebruik maken van de beschikbare internet-kanalen (wifi-punten) in je omgeving! Er is alleen niet altijd er overal een kanaal beschikbaar en dan heb je dus geen ontvangst! Bij vliegvelden en bijv. bij sommige mcdonald restaurant is er wel wifi beschikbaar en zo zijn er steeds meer wifi-punten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
INternet is in principe niet gratis.
Maar als je in de buurt bent van een onbeveiligd wifi netwerk of bijvoorbeeld bij bedrijven die dat als service voor hun klanten aanbieden gaat dat lukken.
THuis moet je dan natuurlijk een draadloze verbinding hebben. Bij vrienden zal je de sleutel ( beveiliging) van hen moeten krijgen.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je overal online wilt kunnen zijn moet je niet voor de wifi variant van de iPad kiezen. Hiermee kan je alleen op internet als er wifi aanwezig (bijv. schiphol of de universiteit). Kies je voor een andere iPad dan kan je er een microsim instoppen waarmee je kan internetten. Je kan dan kiezen voor een abonnement met een vast bedrag per maand of voor een prepaid kaartje waarbij je alleen betaald voor wat je verbruik: zie voor meer info de bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding