wat heb je nodig om het beeld van je pc of notebook op je TV te kunnen zien?

Wat heb je nodig? Kabel? Welke? Moet je op je computer dan ook iets instellen?

Toegevoegd na 43 minuten:
tv is niet nieuw..... ca 10 jaar oud. In ieder geval wel scart ingang

Toegevoegd na 43 minuten:
tv is niet nieuw..... ca 10 jaar oud. In ieder geval wel scart ingang

Toegevoegd na 54 minuten:
Met hulp van de input van de eerste paar antwoorden verder googelend kan ik geloof ik concluderen dat ik dan ook nog een omvormer, van VGA naar video, nodig heb, anders heb ik nog steeds geen beeld. Of is dat achterhaald, zelfs voor een oude TV?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gewoon de kabel met 2 blauwe uiteinde en een aansluiting voor die op je tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit ligt eraan.
als je een redelijk nieuwe tv en pc hebt, dan hebben ze allebij een HDMI-kabel.
die is bij elke elektronica-zaak wel te koop.
redelijk prijzig, maar wel een hele goede overdracht!

Toegevoegd na 47 seconden:
Sorry, met HDMI-kabel bedoelde ik natuurlijk HDMI-ingang!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een vga aansluiting? zie afbeelding, je hebt een kabel nodig van vGA naar SCART voor de t.v.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is geen scart aansluiting maar misschien wél geschikt voor je t.v. als kunt kiezen tussen Scart en kabeltjes.

Toegevoegd na 10 minuten:
kabeltjes = stekkertjes

Toegevoegd na 17 minuten:
Op je vraag waar je ze kan kopen: op Internet
http://www.allekabels.nl/Monitor-/-VGA-Kabels/19/1342/Monitor-Kabel.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VGA naar Scart dus... en dat is een kabel, niet een blokje, dat ik p de monitorkabel kan zetten... begrijp ik dat goed?