ik heb een epson stylus sx 125 printer de 4 cartridges waren leeg ik heb de zwarte vervangen maar nu print hij niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet alle cartridges vervangen, anders doet ie het niet.

Omdat de standaardinstelling bij het afdrukken 'Kleur' is. Zelfs wanneer je alleen maar zwart wilt afdrukken, zal de printer dan 'zien' dat de kleurencartridges leeg zijn en weigeren af te drukken. Je kunt bij de afdrukinstellingen aangeven dat je in grijstinten wilt afdrukken. Soms is er een aparte optie om aan te geven dat je alleen de zwarte cartridge wilt gebruiken. Veel printers gebruiken bij een zwarte afdruk toch ook de kleuren om tot een dieper zwart te komen.

Ik heb de SX 105. Ze zullen wel niet zoveel verschillen. Als de inkt bijna op is beeldt hij de cartridges op je scherm af. Staat er bij een cartridge een geel driehoekje dan wil hij nog wel een blad printen, misschien zelfs meerdere. Als er een rood kruis door een cartridge staat kan je het vergeten ook al heb je die betreffende kleur niet eens nodig

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100