Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een epson stylus sx 125 printer de 4 cartridges waren leeg ik heb de zwarte vervangen maar nu print hij niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet alle cartridges vervangen, anders doet ie het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als ze leeg zijn !
Omdat de standaardinstelling bij het afdrukken 'Kleur' is. Zelfs wanneer je alleen maar zwart wilt afdrukken, zal de printer dan 'zien' dat de kleurencartridges leeg zijn en weigeren af te drukken. Je kunt bij de afdrukinstellingen aangeven dat je in grijstinten wilt afdrukken. Soms is er een aparte optie om aan te geven dat je alleen de zwarte cartridge wilt gebruiken. Veel printers gebruiken bij een zwarte afdruk toch ook de kleuren om tot een dieper zwart te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de SX 105. Ze zullen wel niet zoveel verschillen. Als de inkt bijna op is beeldt hij de cartridges op je scherm af. Staat er bij een cartridge een geel driehoekje dan wil hij nog wel een blad printen, misschien zelfs meerdere. Als er een rood kruis door een cartridge staat kan je het vergeten ook al heb je die betreffende kleur niet eens nodig
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding