dell inspiron 15r klikfout

ik heb een vraagje, ik heb een tijdje een del inspiron 15R , en ik merk dat hij soms vanzelf op dingen klikt met de muis. ik dacht dat het een fout van de computer was , maar een vriend van me heeft dezelfde laptop en hij heeft deze fout ook. iemand een idee???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf ook gehad met een Dell, zelfs lastig om password bij login in te vullen omdat tussendoor de focus alweer verdween. Omruilen werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kom je toevallig met je hand tegen de touchpad van de laptop aan? Probeer het touchpad eens uit te zetten, waarschijnlijk is je probleem dan weg.
Kimath