Bepaalde programma's heb ik nu op mijn c schijf staan en wil ze naar mijn dschijf zetten (bijv norton, msn e.d.) Knippen/plakken wil niet, hoe wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

het enige dat kan is deze programma's de-installeren, en dan opnieuw installeren. bij het installeren kan je de nieuwe directory opgeven. eventuele extra bestanden zoals bewaarde chatberichten kan je er dan met de hand weer bijzetten.

uninstall, en dan opnieuw installeren.. maar als je het dan opnieuw installeert, moet je zorgen dat je het wel op je Dschijf zet.

Zoals hiervoor al vermeld, de-installeren en opnieuw installeren op D schijf. Programma's kun je niet zomaar verplaatsen, bestanden wel.

deinstalleren en opnieuw installeren, dit keer de d-partitie selecteren. Bij Norton is het wel noodzakelijk handmatig wat restbestanden te verwijderen. ( dit was tenminste jaren geleden zo) Anders zou het kunnen dat het mis gaat. Op symantec.com kun je vinden hoe dat moet.

Voor alle programma's geldt dat deze eerst gedeinstalleerd moeten worden ( verwijderd) Hierna gewoon opnieuw installeren en bij de voorzet C:\ aangeven dat ze naar D:\ enz geinstalleerd moeten worden. Ik zou het niet aanraden. Beter is het om andere bestanden zoals fot's enz. naar de D schijf over te brengen. Het is handig als alle programma's op de C schijf staan en de data op de D. Als dat niet gaat door ruimte gebrek, probeer dan met een partitotie programma "acronis"of met windows 7 via het configuratiescherm schijfbeheer de C partitie te vergroten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100