Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bepaalde programma's heb ik nu op mijn c schijf staan en wil ze naar mijn dschijf zetten (bijv norton, msn e.d.) Knippen/plakken wil niet, hoe wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
832

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

het enige dat kan is deze programma's
de-installeren, en dan opnieuw installeren.
bij het installeren kan je de nieuwe directory opgeven.

eventuele extra bestanden zoals bewaarde chatberichten kan je er dan met de hand weer bijzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uninstall, en dan opnieuw installeren..
maar als je het dan opnieuw installeert, moet je zorgen dat je het wel op je Dschijf zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hiervoor al vermeld, de-installeren en opnieuw installeren op D schijf.
Programma's kun je niet zomaar verplaatsen, bestanden wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deinstalleren en opnieuw installeren, dit keer de d-partitie selecteren. Bij Norton is het wel noodzakelijk handmatig wat restbestanden te verwijderen. ( dit was tenminste jaren geleden zo) Anders zou het kunnen dat het mis gaat. Op symantec.com kun je vinden hoe dat moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is een Norton verwijderaar gratis van internet te downloaden, die ruimt echt alles op van Norton.
Voor alle programma's geldt dat deze eerst gedeinstalleerd moeten worden ( verwijderd)
Hierna gewoon opnieuw installeren en bij de voorzet C:\ aangeven dat ze naar D:\ enz geinstalleerd moeten worden. Ik zou het niet aanraden. Beter is het om andere bestanden zoals fot's enz. naar de D schijf over te brengen.
Het is handig als alle programma's op de C schijf staan en de data op de D.
Als dat niet gaat door ruimte gebrek, probeer dan met een partitotie programma "acronis"of met windows 7 via het configuratiescherm schijfbeheer de C partitie te vergroten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding