Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

apple ipad vs hp slate.

Beste

graag had ik geweten wat de voor en nadelen waren van deze nieuwe gadget, mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de hp slate, is dit een goeie keuze waarom wel en waarom zou ik het niet mogen kopen?

Toegevoegd na 11 uur:
Ipad heeft geen flash(welke belangrijk is om tal van sites te raadplegen en nog erger vind ik dan ipad heeft ook geen usb aansluiting..)Welke specifieke apps maakt de ipad dan nog intressanter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
791
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je ermee doen? Zakelijk, spelletjes... Zeg het maar

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ipad heeft meer apps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iPad worden alle apps gecontroleers en bij alle andere in ieder geval veel minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde verhaal hier eigenlijk: Dit is wel heel erg subjectief en oppervlakkig antwoord van iemand die op een iPhone zit...
iPad is een geweldig product voor multimedia, maar de HP slate is meer zakelijk gericht. Misschien wil je ook eens kijken naar de Asus Eee Slate EP121.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 maart introduceert apple de nieuwe ipad met meer mogelijkheden etc. Zelf zou ik voor apple gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies voor de iPad! Geweldig ding! Denk ook aan de restwaarde van je investering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas heeft de iPad vrijwel geen restwaarde, kijk maar eens op marktplaats. Vergeleken met wat je inlegt blijft er bij Apple producten vrijwel niks over.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding