ik ken mijn alternatief wachtwoord niet meer, en ik kan me niet heugen dat ik dat heb ingevuld, ik ken mijn geheim antwoord ook niet meer

ik weet zeker dat ik een goeie wachtwoord heb ingetoetst in mijn msn. maar ik krijg dat het verkeerd is. ik heb via msn het proberen op te lossen. mijn vraag is. moet ik een alternatief e mailadres hebben om dit te veranderen? help me aub ik weet mijn geheimantwoord ook niet meer. hoelang duurt het voordat je account geblokkeerd word op msn????
Kan ik mij nog inloggen??? op msn dit is echt niet leuk
deze site zei dat hij me zou helpen maar daar kan ik ook niet meer in en alternatief nummer klopt ook niet
http://www.msgforum.nl/p-fout-code-80048823-de-oplossing
maar dat klopt voor geen meter hebben jullie een email van msn die me kan helpen want ik wil weer msnen en mailen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je mailadres wel goed getypt en staat caps lock uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geheugensteun geheime vraag: 1e auto, favo huisdier,
geboorteplaats moeder etc (kan je nooit vergeten)
Of wil je een andermans account hacken?
Alternatief e.mailadres is wenselijk.
Geheim antwoord bestaat niet, antwoord op de geheime vraag wel.

Antwoorden (2)

Meestal moet je een alternative email hebben om je wachtwoord op te vragen, want, waar moeten ze anders dit wachtwoord naartoe sturen, je kan immers niet meer in je mail.

Als je dus je alternative email ook niet meer hebt (heb je echt maar 1 email adres?) moet je helaas een nieuw email adres aanmaken.

Indien je nog wél een ander email adres hebt, waar je wel in kunt, zou ik die even nakijken.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
typt je keyboard echt de tekens die je denkt dat je invuld in het ww veld ? ****