Als ik mijn laptop (windows 7) opstart, start internet explorer automatisch op. Weet ietmand hoe ik dat uit kan zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk staat IE in je map met automatisch op te starten programma's. Als dat zo is, dan kun je de snelkoppeling in die map verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke bedankt. Waar kan ik die map precies vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw persoonlijke map vindt je op:
c:\users\\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup De map die door alle gebruikers gebruikt wordt vindt je op:
c:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
Je moet alt+control+delete indrukken, dan taakbeheer selecteren en dan IE uit de lijst met automatisch opstartende programma's verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klik op de startknop
typ in het vak programma's en bestanden zoeken
systeemconfiguratie en klik op het gevonden icoontje
in het tablad klik je op opstarten
haal het vinkje weg op het programma dat niet mee opgestart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk op de startknop
typ in de zoekbalk: msconfig
start msconfig.exe

ga naar het tabblad opstarten of startup als je de engelse versie hebt.

hier staat een lijstje van enkele programma's die automatisch opstarten.

haal het vinkje voor internet explorer of iexplore.exe weg