Hoe kan het dat de hyves app zegt dat mijn gebruikersnaam of ww fout is?

Als ik me wik inloggen op de ipod hyves app krijg ik een melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord fout is, terwijl ik echt geen fouten maak!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle 2 al geprobeerd maar geen verbetering. ik snap er dus helemaal niks van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat 'caps lock' niet aan? Dan is dat pijltje op je toetsenbord blauw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee staat niet aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste letter die je typt op een iOS-apparaat is automatisch een hoofdletter. Dus kijk voordat je begint met intypen van je wachtwoord en gebruikersnaam of 'shift' uit staat.

Antwoorden (3)

Probeer hrm eens opnieuw te installeren. Als dat niet lukt, kun je je iPod misschien een keer opnieuw opstarten. (of misschien moet het andersom doen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Msschn heb je ook een vervelend broertje dat je ww veranderd. Kom je er op de computer wel gwn in?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien gebruik je wel/ geen hoofdletters in je ww?