Hoe moet ik streamen van pc naar TV met Internet@TV van Samsung.

We hebben een Samsung adapter angeschaft speciaal voor die tv. We kunnen de apps van samsung kijken etc. Alleen het streamen wil nog neit werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst moet het internet@tv via vaste kabel lopen, dus NIET via wifi. deze verbinding is gewoon te traag. Als je dan op de PC in kwestie samsung PC manager download, deze is te downloaden via de Samsung site. Maar is erg moeilijk te vinden. Ik heb hem gezocht d.m.v. google.
Als je deze download en installeert dan kun je via de Internet@tv de stream uitvoeren.