Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

fout in word??

Wat doe ik fout als mijn tekst ineens naar rechts verdwijnt? Alle letters onder elkaar i.p.v. naast elkaar
Zie foto.
Heb ik per ongeluk ergens op gedrukt??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik denk dat je per ongeluk de marges hebt veranderd, het lijkt erop dat je de rechtermarge naar links hebt opgeschoven. Boven het document zie je de 'ruler' (de lineaal?) daarop staan wat icoontjes (driehoekjes) die je kan verplaatsen met de muis. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo ik heb Microsoft office word 2007.
Ik zie geen liniaal of drie hoekjes. Boven in mijn document zie tabbladen. Start, invoegen, paginaindeling ect. Bij het tabblad start heb je wel een kleine colom Alinia ( geen 2 hoekjes ) maar geen lineaal.
Maar dat bedoel je misschien niet. Ik weet nu niet waar ik die"lineaal"moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry ik zie de lineaal. Maar de marges staan goed! Wat nu?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, sorry, dan zou ik het niet weten. Je zou een nieuw document kunnen starten...
Je kan ook gekozen hebben voor een verticale tekstrichting. Druk ctrl A en vervolgens op weergave/tekstrichting/horizontaal. Dit zou je probleem kunnen oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nu het document afgesloten ( niet opgeslagen ) alles afgesloten en toen weer opgestart. Nu werkt alles weer. Maar....... Ik zou graag begrijpen hoe dit zomaar kan. Voor de volgende keer.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing