Wat zijn de print kosten van een A4-kleuren-print?

Ik heb de afgelopen weken voor leden van mijn fotoclub een aantal A4-prints verzorgd voor een fotowedstrijd. Deze prints zijn door mij ook op plak-karton afgewerkt en vervolgens in passe-partout gezet die ook door mij gesneden zijn.
Kortom, de gehele afwerking +verzending naar een fotowedstrijd heb ik voor mijn rekening genomen maar dit wil ik uiteraard wel verrekend hebben.
Graag een reactie die mij het calculeren wat makkelijker maakt.
Bedankt !!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Hierop is zo direct geen goed antwoord te geven. Het is afhankelijk van wat voor printer je hebt, in welke kwaliteit je afdrukt, op welk papier je print en welke cartridges je gebruikt. Maar alles bij elkaar is € 1,- niet ver van de werkelijke kosten.
jc54