Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

heeh, 'k heb het even uitgevogeld.

Je gaat naar configuratiescherm.

Je klikt op vormgeving en persoonlijke instellingen (bij als je hem hebt op Categorie) OF
je klikt op persoonlijke instellingen (bij als je hem hebt op kleine/grote pictogrammen)

Je ziet daar linksonderin je huidige bureaubladplaatje. Je klikt op de blauwe letters Bureaubladachtergrond. Daar zie je al je afbeeldingen, die op jou computer staan. Je selecteert afbeeldingen die je in jou slideshow wilt doen. Dat doe je door je muis op de desbetreffende afbeeldingen te houden, en dan zie je linksbovenin een 'selecteervakje', daar klik je op en als het goed is staat er dan een vinkje bij. Alle afbeeldingen geselecteerd? Dan kun je onderin nog bepalen om de hoeveel tijd de afbeeldingen wisselen. Dat doe je door op dat grijze ding te klikken en dan op je gewenste tijd klikken (bijvoorbeeld 10 minuten). Dit kan natuurlijk ook sneller, of langzamer. Je kunt ze op willekeurige volgorde 'afspelen', iets wat de afbeeldingen normaal op volgorde van de geselecteerde doen. De afbeeldingspositie zegt alleen wat over hoe de afbeelding op het bureaublad staat, persoonlijk vind ik 'vullen' het mooist, dan is 'ie mooi gespreid over het bureaublad.

Nou, als het nu nog niet duidelijk is dan snap ik het ook niet meer, ik heb die handleiding aan de hand van mijn eigen computer gedaan ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://tripwow.tripadvisor.com/?gclid=COf7ieK23qQCFYQF3godrHp1JQ

Een gratis slideshow met muziek. Heel eenvoudig in te vullen met jouw afbeeldingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing