Hoe houdt ik mijn profiel foto's etc privé op facebook?

Sinds kort worden mijn profielfoto's op facebook gedeeld door een onbekende die ze op zijn profiel zet en hij is niet van plan ze weg te halen.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn profielfoto's "onzichtbaar" worden voor onbekenden?

Bij privacy-instellingen kon ik niets vinden, maar dat kan aan mij liggen.
Iemand enig idee welke stappen ik moet volgen om dit gedaan te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Klik eerst op privacy instellingen, en dan staat ergens onderaan iets van albuminstellingen. Daar kun je per album instellen wie iets kan zien.

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik heb even bij mijn eigen Facebook gekeken en ik heb het gevonden.
Op de pagina die je als afbeeldingen hebt geplaatst klik je op instellingen aanpassen.
Onderaan het lijstje van 'dingen die ik deel', staat een link: Edit album privacy for existing photos. (ik heb Facebook in het Engels, dus bij jou zal het iets anders heten).
Daar zie je al je albums staan en de optie om aan te passen wie het kan zien.
Kimath