Hoe gebruik ik mijn skype account op 2 computers?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb n.l. een account van skype op mijn grote pc en nu een minilaptopje erbij maar deze kan mijn account niet gebruiken ??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

door in & uit te loggen, je account zal niet aan een ip adres verbonden zijn, maar wel aan 1 inlog optie,

een voorbeeld ik laat op computer A msn ingelogd achter,
ga naar computer b start msn op en log mij in, dan zal ik op computer B aangemeldt zijn en automatisch (doorgaands) afgemeldt worden bij computer A..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt !!!!

Andere antwoorden (1)

Als je je gebruikersnaam en wachtwoord weet.
Dan kun je op iedere computer in de hele wereld inloggen.
Mits er in dat land skype aanwezig is.