hoe zit het nou precies met een apple ipad?

een ipad is toch een soort computer? heb je daar gewoon overal internet op? en moet je betalen voor dat internet? of is dat gewoon bij de prijs inbegrepen van het toestel?
En moet er een telefoon kaartje in? of is het echt alleen als een computer?
Graag wat informatie erover! vooral over het internetten.. of je dat overal kunt doen zonder wachtwoorden in te vullen etc? en of je daarvoor moet betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

En iPad is een soort kleine computer en is erg handig als je snel iets moet opzoeken omdat je hem gewoon altijd aan kan laten staan en een laptop ofzo niet
Als je een iPad wil kopen moet je kijken op je alleen wifi wilt of ook overal internet dus met 3G dat is dan wel iets duurder dan kun je dus internetten zonder al die wachtwoorden te moeten hebben maar je moet wel bij betalen
En er moet geen sim kaart in je kan het geheugen ook niet uitbreiden
Je kan kiezen tussen een 64gb 32gb 16gb denk ik.
Nog vragen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies wat ik wou weten!

Andere antwoorden (4)

Een ipad is niet ter vervanging van iets het is een extraatje erbij internet kan je toevoegen door er een data abonnement bij te nemen, of te internetten via wifi data abonnementen beginnen bij 20 euro de maand je hebt er altijd een limiet op in dit geval 500 mb of je betaalt 10 meer voor 2 gb,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat betreft internet heb je 2 uitvoeringen: met of zonder 3G. Ze hebben allemaal WiFi dat betekent dus dat je altijd binnen het bereik van een draadloos netwerk kunt internetten (als je de inlogcode hebt natuurlijk) Met 3G kun je ook buitenhuis internetten maar daarvoor heb je een insteekkaartje nodig en die kost geld en ook het abonnement bij je provider is duurder. Verder hangt de prijs af van de provider die je kiest. Ik zit bij T-Mobile en met onbeperkt WiFi maar zonder 3G en dat kost me ongeveer 30 euro per maand.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja, met een Ipad kun je niet telefoneren en ook geen foto's nemen. Op de volgende versie waarschijnlijk wel. Als je dat wilt zou ik dus nog een paar maandjes wachten als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is een ipad gewoon een vergrote ipod touch, maar dan met 3G (internet zonder wifi)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij ook ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je hebt uitvoeringen met en zonder 3G, dus kun je er een data abonnement bij nemen. Doordat de display groter is, zijn vrijwel alle Apps ook aangepast. Niet te vergelijken
Nou ik zit nu op de iPad en eerlijk het is voor het grootste deel gewoon een uitvergrote iPod maar bijv. Kun je bij hd spelletjes meer opties en de app store is mooier en ik vind het handiger zelfs mijn oma heeft er een!