verspringen van de cursor

me cursor verspringt steeds, en krijg dan hele rare zinnen heb dit probleem met lappie,ik typ altijd om me me pad heen,soms blijft die ook staan of die aan het denken ik waar zal ik naar toe springen is zo irri

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Klinkt raar maar misschien een virus. Probeer een nieuwe virusscan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een laptop is..
Even touchpad schoonmaken, en uitkijken dat andere vingers niet erboven "zweven".

Ook een virusscan ( ik raad aan avira antivir en comodo firewall) kunnen helpen.

Verder natuurlijk even opnieuw opstarten:)

Groetjes

Toegevoegd na 3 minuten:
Trouwens even in configuratie scherm kijken bij muis of apparaat beheer, het zou kunnen dat er iets vreemds ingesteld staat, wil je nog meer informatie kun je altijd PB'en of reactie neerzetten:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fn + het blauwe pictogram met een vierkantje. Daar schakel je het touchpad mee uit :) nog een keer indrukken en hij wordt weer ingeschakeld.