Wanneer ik op de "puntjes'' klik, krijg ik er automatisch twee (bij 1 klik) en krijg ik ze bijvoorbeeld niet op de e... zoiets als dit ''e of '""

Heb de instellingen goed staan, Nederlands en Engels Internationaal... WAT MOET IK DOEN?:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CTRL+shift aan de linker kant van het toetsenbord even tegelijkertijd tijd ingedrukt houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of wil je puntjes op de e ? Zoals dit : ë ?

Antwoorden (5)

Kweenie precies wat je bedoelt, maar als je per ongeluk Control + shift (die aan de linker kant) hebt ingedrukt, verspringen, zeg maar, de tekentjes op je toetsenbord. (de / wordt dan een ander tekentje. De ? ook) Dus probeer dat 1 x te doen en kijk of je probleem opgelost is. Zo niet, dan moet de het nog 1 x doen, om je tekens weer terug op de normale plek te zetten. Op de pc van mn werk heb ik hier ook wel eens last van. Hier thuis op mn laptop probeer ik het net uit, en blijkt dat de tekens niet verspringen als ik ctrl + shift in toets. het hangt dus kennelijk ook van het toetsenbord / machine af......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet wat ik bedoel, ken de code... Het probleem is dat wanneer ik gewoon 1 keer op die toets druk naast ":;'' zeg maar druk dan krijg ik het automatisch in tweevoud, ook krijg ik de puntjes dus niet op de e, normaal gebeurt dit automatisch.... Dit gebeurt er. e'', e"". Alles in tweevoud. Het is moeilijk uitleggen maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen! ''
""
Alle andere tekens doen het wel gewoon!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk je misschien twee keer op de ' toets? Wat wil je nu precies ? Dat er ' komt te staan in plaats van " ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou zoals je net al zei wil ik gewoon of 2 puntjes op de e of 1... maar dit lukt niet omdat ten eerste ze er niet opkomen maar gewoon zo 'e en ten tweede wanneer ik 1 keer op de toets druk krijg ik er automatisch 2 zoals dit ''
Met backspace kan ik er wel gewoon 1 weghalen zodat er nog maar 1 staat. Heel moeilijk uitleggen dit.
Het lijkt me, dat je de taal het beste op Engels/ Verenigde Staten kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al geprobeerd werkt niet..
De oplossing is het toetsenbord dat in Windows staat ingesteld (dus niet je werkelijke toetsenbord), zie de keyboard tab bij regionale settings.

Kies je hier voor "internationaal" dan krijg je de gecombineerde karakters door afzonderlijk typen (zoals ' e geeft é)
Kies je voor een bepaald taal/land dan houdt deze ellende gelukkig op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dus dat keyboard in de takenbalk op engels (internationaal) staan maar het probleem blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat de taal ook op Engels? http://support.microsoft.com/kb/306560
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedaan... Werkt niet! Geeft het op!
''e
""e
Je moet eerst op " drukken en dan gelijk op e dan komt het goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je waarschijnlijk bedoeld is de streepjes op de e het dakje op de u een het trema op de e.
Zorg ervoor dat je toetsenbord taal in elk geval op verenigde staten internationaal staat.
Dit zorgt ervoor dat er dode toetsen op je toetsenbord mogelijk zijn.
Als je dus een ' , ", ^, of ` moet hebben kun je die aanklikken en vervolgens de spatiebalk in drukken.
Als je deze tekens boven een klinker wilt hebben moet je eerst het teken typen en daarna de klinker waar deze boven moet worden gezet.
Dat werkt in alle programma's. Tekstverwerker, excel, mal.
é, è, ë, û
Succes,
Frank