Het spel kopen, en stoppen met de handel (en download) van spellen via internet op illegale wijze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u het product gekocht hebt en dit overkomt u kunt u contact opnemen met de winkel waarvan u het gekocht heeft.

Als u het legaal gedownload hebt in Nederland kunt u websites raadplegen die licenties keys vrijgeven of no-cd cracks. U kunt deze vinden door te Google.

Probeer de zoek termen:
Serials sims 3
nocd-crack sims 3
crack sims 3

--Let op--
Cracks kunnen virusen/spyware of andere schadelijke vormen van malware bevatten.

P.S. het is niet toegestaan om zulke "cracks" of "serials" te delen. Daarvoor heb ik u alleen uitgelegd hoe u soms antwoorden kan vinden op uw vraag door middel van Google.

P.P.S. Het is niet toegestaan software te uploaden in Nederland, dit staat vast gesteld in de grondwet. Echter wel toegestaan om software te downloaden voor "thuis" gebruik. Software zoals deze zou niet voor commerciële doel einden gebruikt mogen worden. Voorbeeld: Verkoop aan vrienden/collega's/familieleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien is de cd beschadigt al je het hebt gedownload doet die site het mischien niet goed als het uit een winkel komt moet je contact opnemen met die winkel als je het uitlegt krijg je mischien een nieuwe(die het wel doet)

veel plezier