Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand hier een "epad"? en daar ook problemen mee?

Ik heb vorig jaar een epad (variant van de ipad) gekocht, maar sinds ongeveer 4 maanden geleden doet ie het niet meer! als ik hem aanzet zie ik alleen maar wit beeld. De site van waaraf ik hem gekocht heb, ligt er al maandenlang uit.. ik ben bang dat ik opgelicht ben!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
464

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou op internet zoeken naar winkels die zo'n gelijksoortige epad verkopen en aan hun vragen wat te doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar er zijn geen winkels die ze verkopen. Ook als ik kijk op google zijn er geen nederlandse verhalen over de epad. Ik weet ook niet eens uit welk land mijn epad is gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar heb je hem dan gekocht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dez clonen komen uit china, kijk eens bij engelstalige site ff googlen, misschien dat je daar iets kunt vinden. Ze worden ook met regelmaat aangeboden op ebay!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dez = Deze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dan zou je zeggen dat het gewoon een betrouwbaar product is. ik heb hem gekocht op ubuntucomputers.com, ik hoop eigenlijk dat ik hem terug kan sturen op een of andere manier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is trouwens UbuntuComputers.com en de site is "in onderhoud" maar dat is al 4 of 5 weken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weken=maanden xD

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding