Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Mij bevalt Gpogle chrome heel goed, snel en accuraat en hij houd rekening met je vorige gevonden onderwerpen zodat hij heel snel kan vinden wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zeer te spreken over Ixquick.

Ixquick is een meta-zoekmachine. Dat betekent dat Ixquick jouw zoekopdracht doorgeeft aan meerdere zoekmachines. Ixquick deelt dan sterren uit aan de zoekresultaten: als meerdere zoekmachines hetzelfde zoekresultaat geven, krijgt dat resultaat meer sterren.

De resultaten met de meeste sterren komen bovenaan de lijst met zoekresultaten te staan die Ixquick op jouw scherm zet.

Zoek je via Ixquick, dan zoek je dus automatisch *ook* via Google. Maar ook via een heleboel andere zoekmachines.

Het grote voordeel van Ixquick is dat Ixquick helemaal géén informatie over jou opslaat. Geen zoekhistorie, geen andere dingen, zelfs je IP-adres wordt niet opgeslagen. Dit in tegenstelling tot de meeste andere zoekmachines (waaronder Google), die een heleboel informatie over jou bijhouden.

Ixquick biedt je zelfs de mogelijkheid de gevonden pagina's (de zoekresultaten dus) anoniem te bezoeken.
(Lees meer...)
Cryofiel
13 jaar geleden
gewoon google
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer wel eens een andere zoekmachine, maar kom toch elke keer weer terug bij Google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding