Wat is het snelst, ssd of een raid 0 velociraptor?

zou twee raptors rapper zijn in raid 0 dan deze ssd?
http://www.alternate.be/html/product/Solid_State_Disk_2,5_inch_SATA/Corsair/CSSD-V128GB2-BRKT/402677/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=SSD

http://www.alternate.be/html/product/Harddisks_3,5_inch_SATA/Western_Digital/VelociRaptor_150GB/290006/?tn=HARDWARE&l1=Harddisks&l2=Serial-ATA

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik toch echt even dat het een merkwaardig geformuleerde vraag over dinosaurussen was... v.v
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thaha neen

Antwoorden (2)

Een SSD is het snelst. Het nadeel van een SSD is de mogelijk korte levensduur. Als je geen risico wil nemen kun je beter een VelociRaptor pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ssd schijf is altijd sneller dan een harde schijf met een loopwerk van 7200 of 10.000 toeren.
Voordeel is ook minder warmte ontwikkeling.
Vervang uw harde schijf voor de Corsair CSSD-V128GB2-BRKT Solid State Disk. Met een Solid State Disk start uw computer sneller op en draaien alle programma's duidelijk sneller. Een Solid State Disk blijft koeler van temperatuur dan een gewone harde schijf en doet stiller zijn werk.
De CSSD-V128GB2-BRKT van Corsair heeft een opslagcapaciteit van 128 GB Deze SSD heeft een leessnelheid van 270 MB/sec en een schrijfsnelheid van 195 MB/sec. De 2,5 inch SATA disk is voorzien van een Serial ATA/300 interface.
deze SSD wordt geleverd inclusief een 2,5" in 3,5" bracket