hoe zet je de veiligheidsmodus van youtube uit?

Mijn youtube veiligheidsmodus staat dus aan en dat heb ik zelf niet gedaan, normaal kan je dan kiezen voor een knopje om hem weer uit te zetten maar die is er dus niet, het enige wat er staat is dat de veiligheidsmodus is ingeschakeld door mijn netwerkbeheerder.
Ik ben de beheerder van deze computer en alles dus hoe kan dat en hoe kom ik er vanaf?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste Snuffeltjebo,

Onderaan elke YouTube-pagina zie je enkele vakken, met daarbij een vakje voor de veiligheidsmodus. Als je daarop klikt kan je hem in- of uitschakelen.

Misschien heb je een computer van je werk, of was deze van je werk en heeft de systeembeheerder van je werk deze modus ingeschakeld. In dat geval neem je contact met diegene op.