Wat betekent het gebruik van de leestekens ;) en :) als afsluiting van een tweet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
94.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn d'r echt nog mensen die dat niet weten? :o :o = trouwens een verschrikt gezicht :p
:p = in trouwens een gezicht die z'n tong uitsteekt.

Het beste antwoord

;) is een knipogende smiley en :) een lachende smiley. : zijn de oogjes en ) is de mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

;) is een knipoog
:) is een lachend gezichtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn simpele emoticons. Simpele versie van de gele smileys. Hiermee kun je je bericht een emotie / uitdrukking meegeven. :-). Woorden kunnen vaak op meerdere manieren gelezen / begrepen worden. met zon emoticon kun je je bedoeling duidelijker maker voor de lezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draai je hoofd naar links en je ziet er een smiley in..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
<:-)->-< met feestmuts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga via google eens naam MSN of sms taal.
Daar vind je alle mogelijke afkortingen die meestal door jongeren gebruikt worden.
http://www.jeroen.com/woordenboek/sms_chat_en_msn_afkortingen
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles (in het Engels) over emoticons: http://en.wikipedia.org/wiki/Emoticon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als iemand aan het einde van een tweet :) zo´n poppetje stuurt dan zegt hij doei of hij lacht
Plaatje bij antwoord