is er ergens op internet een gadget te downloaden voor op een site met live voetbalstanden?

is er een ‘gadget’ te downloaden op internet om op een site de live standen van oa de eredivisie, jupiler league, champions league, europa league, premier league en andere grote buitenlandse competities te laten zien?
alvast bedankt.

(heb de vraag eerder gesteld op http://www.goeievraag.nl/vraag/ergens-internet-gadget-downloaden-site.270122 maar dat antwoord was niet goed heb het geprobeerd maar het lukte niet.)

en is er misschien een mogelijkheid om een gadget voor mijn site te maken van http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Over een app weet ik het niet zozeer.
Denk dat sport1 o.i.d. Wel iets hebben.

Qua sites gebruik ik altijd m.nu.nl en dan naar sport en dan standen.
Dan als er een wedstrijd speelt zie je de live standen/opstellingen/wissels/kaarten.
Alleen enige minpunt is dat het niet automatisch refresht dus dan zal je bijv om de 10min ff moeten refreshen om te kijken of er wat nieuws is gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt wat ik zoek maar voor de moeite geen - van mij.