Inloggen met hyves op ebuddy werkt niet voor mij, ik moet toch gewoon inloggen met mn hyves account?

De ebuddy app voor ipod, dan kun je inloggen met hyves, facebook etc. Heb ik nu ook gedaan met facebook, maar wil het nu ook met hyves. Alleen als ik inlog met mn gewone hyves login ,werkt het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan ook de hyves app downloaden(is gratis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt niet op eBuddy inloggen met je Hyves-account. Je moet inloggen met je eBuddyaccount. Je eBuddyaccount kan vervolgens voor jou inloggen op facebook, msn, hyves etc etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens via hyves om j account van ebuddy te koppelen. Scheelt veel werk.
Je kunt veel community site aan elkaar koppelen tegenwoordig. Denk aan facebook, twitter, linkedin enz.
Frank