Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (10)

Kijk op kieskeurig.nl
Op die site staan de meeste gangbare modellen beschreven, plus je kunt er gebruikerservaringen lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JBL, mooie kwaliteit en prijs verhouding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Logitech. Niet duur, en een erg goed geluid. Echt een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb creative, en ik ben er heel blij mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt zeer aan het budget wat je hebt en wat je met je boxen wilt. Wil je af en toe filmpjes kijken en wat muziek luisteren of heb je, je geluid nodig voor je werk of school. Ik had het geluid namelijk niet zozeer nodig, maar omdat mijn vorige boxjes zeer veel ruis vertoonden heb ik maar een nieuw setje aangekocht. Ik heb er voor gekozen, aangezien mijn kamer zeer klein is, een subwoofer met twee boxjes te nemen. Het was een setje van logitech iets in de z serie. bij de mediamarkt voor 60 euro. Hij bevalt me goed. Kan als ik wil mijn muziek vol aan zetten zonder ruis en dat is voor mij nieuw. Feit blijft dat als je iets professioneler wilt doen, je voor een hoger wattage moet gaan en dan kom je in hogere prijsklassen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2x krk rp6 en 1x krk s10
Voor ongeveer €800,-
Natuurlijk als je budget het toelaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logitech, goede kwaliteit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logiteg geeft heel goede 2.1 maar ze hebben die ook in verschillende prijsklassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logitec 5500
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding