Hallo ik wil graag een blackberry curve 8520 kopen. T-mobile heeft een actie: Voor €179,95 kan je er een kopen en dan staat er dat je 6 maanden

gratis internet heb en dan staat eronder maximaal 1gb.
Nou is mijn vraag wat houdt die 1gb in?
Is die 1gb iedere maand ververst door tmobile zodat je iedere maand 1gb hebt of heb je voor die 6 maanden 1gb internet?
dus dat je met die 6 maanden met 1 gb internet moet doen?
Groetjes.
hier eventueel een site:
http://gsm.t-mobile.nl/tmobile/mcsmambo.p?art_id=mbbc85prwh&M5NextUrl=RAPRD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je heb 6 maanden de tijd om 1GB op te maken.
Is je 1 GB op in die 6 maanden. Dan ga je betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is 6 maanden, 1GB per maand (1000MB), aan data (informatie) kan ontvangen. Als je over die 1GB heen bent, betaal je waarschijnlijk een hoog tarief. (waarschijnlijk €0,25 per MB)

Voor een indicatie van datagebruik Klik Bron 1!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je krijgt 1Gb te verbruiken over 6 maanden!!
Laat je goed informeren bij een T-mobile winkel (niet op zaterdag, dan hebben ze weinig tijd voor je). Er zal weinig bloed uit lopen, je kan heb altijd simlockvrij laten maken en dan kun zelf weer een goedkope provider uitzoeken!