Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is een i-pad handiger dan een laptop van hetzelfde formaat?

Een multi-touchscherm kan toch niet de reden zijn dat mensen er 600 euro meer voor betalen dan voor een kleine laptop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De meeste mensen kiezen voor een ipad om even snel iets te kunnen doen en hij over het algemeen lichter is al een notebook.

een notebook moet nog opstarten en je kan niet direct je mail lezen en beantwoorden.

Zelf is mijn ervaring dat het voor snelheid makkelijk is maar voor langere zaken je toch beter een notebook kan hebben want die is op ten duur handzamer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

laptop is veel sneller
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen antwoord.
Een ipad is niet handiger of minder handig, ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken. Qua prijs helpt het feit dat het Apple is al heel erg wamt dat is altijd prijzig, ook is de teckniek in de ipad duurder/moderner vaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad word gekocht vanwege de witte pianolak, het apple logo en de hype.
Ik zeg niet dat ie niet handig is, maar het is duidelijk dat een laptop én goedkoper is én veel meer kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Witte pianolak op een Ipad? Nog nooit gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://tiny.cc/y73om Maar ze zijn idd vooral in het zwart
Een kleine laptop (netbook) heb je al tussen de 200 en 250 euro. Wil die met de materiaalkeuze en afwerking zoals Apple dat aflevert betaal je tot twee keer zo veel. Het gemak van een Ipad is dat het 1 solide, dunne plaat is zonder openklapbaar toetsenbord wat door deze eenvoud en compactheid heerlijk 'werkt' als je bijvoorbeeld op de bank zit of ligt. Voor een voordelig tablet met wat goedkoper materiaal, langzamere processor en vaak minder hoge resolutie kan je denken aan de Archos of Point of view modellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dat je een minilaptop niet met een iPad kan vergelijken.
Dan is iPad veel handiger vind ik.
Maar het licht er aan wat je er mee wilt om te bepalen wat je handiger vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding