Nou bij wi dows xp staat het er gewoon ergens boven en dan sleep je der liedjes heen en doe je een lege cd in en je klikt op branden maar misschien is het bij vista of windows7 anders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, heb er net 2 gebrand. Het gaat als volgt: je stopt een te kopiëren cd in, klikt op rippen, als dat gebeurd is maak je een afspeellijst (wordt allemaal duidelijk aangegeven), vervolgens stop je er een lege cd in en klikt op branden. Zo simpel is het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je uitleg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook met itunes branden