mijn computer reageert ineens niet als ik hem aan wil zetten.

de stekker en alles zitten erin hoor! maar hij doet gewoon helemaal niets als ik op het opstartknopje duw,
Alvast bedankt voor de hulp!

Toegevoegd na 5 minuten:
echt alles zit erin.. 3x gecheckt..:(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een klap erop geven?
Kun je misschien wat meer info geven. We branden hier van nieuwsgierigheid WAT VOOR 'N computer je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig heb je deze vraag naar GV kunnen faxen :)

Antwoorden (6)

Zekering in het ventilatie kastje kapot kunnen zijn. Maar ook stroomkastje kan defect zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt 'n kans dat er een defect zit in het snoer of de voeding. Ik zou, als ik jou was, je computer even laten nakijken door een professional. Zo heb je ook geen kans dat je zelf perongeluk iets stuk maakt. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt vaak vergeten maar er zit ook een aan- en uitknopje op de achterkant. Kan per ongeluk uitgezet zijn.
Anders zekering nakijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens achterop je pc of daar bij de voeding nog een power knopje zit. Misschien staat die niet aan. Anders even proberen met de stroomkabel van je beeldscherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zet in op de voeding, dit heb ik vaak meegemaakt bij PC's. Maar dingen die je mogelijk over het hoofd ziet allemaal uitsluiten... staat er stroom op het stopcontact (zekering van de meterkast controleren en evt. resetten of verwisselen met een nieuwe), is de stroomkabel goed (omwisselen met een ander apparaat en goed aandrukken. Ja in het jaar nul had je ook nog een extra schakelaartje op de voeding, het kan zomaar... Als die 3 dingen gecontroleerd zijn en de ventilator van de voeding gaat niet lopen, moet je voeding vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er geen virus op?
Heb je mischien laatst iets gedownload?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn tot nog toe geen virussen die hardware in zijn geheel uitschakelen.