Waarom werken de links in mijn email niet meer?

Tot vorige week was er niets aan de hand, als er een link in een mailtje stond kon ik die aanklikken en kwam ik op de site. Maar als ik nu een link aanklik word words geopend. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
Graag in simpele taal want ik ben een echte computernerd.

Toegevoegd na 15 minuten:
computernerd moet natuurlijk een computernono zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal weeten juist nerd`s er alles van af:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies!
Amadea
13 jaar geleden
Misschien bedoel je dat je digibeet bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry inderdaad, kun je nagaan hoe "blond" ik ben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ja, ik ben dan weer een echte nerd die blond is van nature! Dus het kan wel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik stippel, ik ben ook blond van nature en gebruik het als een fout excuus voor mijn fouten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn host is chello. en ik gebruik windows mail

Antwoorden (1)

Een computernerd weet waarom dit is, je bedoelt dat je een computern00p bent.

De reden is dat je ergens in je instellingen hebt staan dat de tekst in 'tekst' is, dit moet je terug zetten naar 'html'. Dan doen alle linkjes het weer.