Hoeveel kost het om via Facebook naar Chili te bellen?

Ik heb net drie kwartier zitten bellen maar kan nergens iets vinden over tarieven. Of is het wellicht gratis?

8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niks extra.
Ritsuka
8 jaar geleden
Kon je dat niet beter bekijken voordat je lang ging bellen?
Poet
8 jaar geleden
Als ik toch eend zo'n zorgzame vrindin had! :)
Poet
8 jaar geleden
EenS :)

Het beste antwoord

Het kost alleen data. Dus wanneer je op WiFi zit betaal je helemaal niks. Wanneer je op 3g of 4g zit gaat er data van de bundel af. Wanneer je dan nog binnen je bundel blijft betaal je ook niks. Ga je eroverheen betaal je uiteraard extra geld aan je provider.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is gewoon gratis waar internet is let wel op dat je op WiFi zit of een grote bundel hebt als je 3G/4G wilt gebruiken.