Hoe kan ik iemand vinden op facebook met alleen de voornaam en leeftijd?

Ik heb een hele leuke jongen op Tenerife leren kennen (hij woont en werkt daar) Ik weet alleen zijn voornaam en leeftijd. Hij weet mijn voornaam en achternaam en ging mij toevoegen op facebook, dit is al 2 dagen geleden en hij heeft me nog niet toegevoegd op facebook, dus ik probeerde hem te zoeken, maar ik kan hem niet vinden. Nu ben ik bang dat hij mij ook niet kan vinden.. (en ik weet zeker dat hij mij leuk vind, en dat hij me echt toe ging voegen op facebook). (foto is het restaurantje/bar waar hij werkte, waarvan ik de naam niet meer precies weet en het dus ook niet kan vinden, waarschijnlijk heeft het geen eigen site).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
wat weet je verder nog van hem?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat je FB account wel zo ingesteld dat mensen je op naam op kunnen zoeken? Ga eens naar je privacy instellingen zou ik zeggen. Of kijk of de bar een FB pagina heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(Maar dat lukt dus niet als je de naam niet weet, pardon)

Antwoorden (1)

Als ik jou was, zou ik eens een kijkje nemen bij mijn privacy-instellingen op facebook. Ik heb echter ook een leuke jongen leren kennen, die me niet kon vinden op facebook. Blijkbaar stond er bij mijn privacy-instellingen dat alleen vrienden van vrienden me konden opzoeken op facebook, en dat heb ik toen moeten veranderen in 'iedereen'.
Toen heeft hij me wel gevonden. Probeer dat eens, en hopelijk komt er binnen een paar dagen een vriendschapsverzoek op je facebook. Als je niet weet hoe het moet, kun je hier op reageren =) Succes ermee!