Dankzij aanraakbediening, ondersteuning voor meer dan 225.000 apparaten en een eenvoudige onlineset-up, geeft Logitech Harmony u controle die andere afstandsbedieningen niet kunnen evenaren.
Wat u ook wilt doen, met Harmony-afstandsbedieningen kunt u de juiste apparaten in uw thuisentertainmentsysteem met één aanraking inschakelen.
Met ondersteuning voor meer dan 225.000 apparaten en 5000 merken kunt u erop vertrouwen dat uw Harmony zal werken met de apparatuur die u nu hebt, of morgen toevoegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hallo Gelderland heeft er zes in mei 2010 getest.
De Philips Prestigo SRT9320 universele afstandsbediening en de afstandsbediening van T'nB Stylislim van 15 euro zijn allebei als eerste geëindigd in de test van Hallo Gelderland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie bron! Leuk dat de ene 199 euro kost en de andere 15 euro.
Logitec harmonie one
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij deze AB ook dan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkzaam bij een elektronica zaak
Logitec Harmony.