Je kan een app downloaden in de appstore, maar dat kost weer geld

volgens mij heet het Iblocklist zoiets, je vind het zoiezo wel
anders kan je het ook natuurlijk jailbreaking met greepois0n en redsnow en dan via cydia kan je een block system installeren.

ik heb ook iPhone 4 en ik ga hem over 1 week jailbreaken wanneer de windows versie uitkomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Standaard niet, je hebt meer opties als je op je toestel een 'Jailbreak' toepast.. Je kan dan via Cydia verschillende apps downloaden daar voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple is een beetje knieperig wat dat betreft.. Jailbreaken is naar mijn mening echt een verbreding van het gebruiken van je iPhone! Ik kan het je sowieso aanraden te (laten) doen.
Je kan natuurlijk ook gewoon je provider opbellen en zeggen dat je niet langer gebeld wilt kunnen worden door een bepaald nummer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via je provider kun je nummers laten blokkeren. Sccs ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iblacklist & mcleaner @ cydia