Je kan bestanden delen met anderen over internet & je eigen bestanden op diverse computers openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een map zetten en op een Comp. Instaleren en alles wat je in die map zet komt in bijde mappen op Comp. En in iPod / iPhone / iPad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestanden opslaan op internet die je al dan niet kunt delen met anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dropbox heb je een soort virtuele harde schijf die je met je mobiele telefoon en ontelbare pc's en mac's kunt benaderen. Als het in je dropbox zit kun je inloggen op dropbox en heb je de files bij de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dropbox maakt het heel eenvoudig om bestanden te delen met al je computers en vrienden. Het werkt als een gewone folder die je kunt plaatsen ergens op je computer, zodra je een bestand in deze map stopt word hij direct geüpload. Deze bestanden kun je vervolgens weer delen met anderen die je eenvoudig kunt uitnodigen voor een bepaalde folder, wat erg handig kan zijn als je gezamenlijk aan een project werkt.
De bestanden zijn ook online toegankelijk door middel van een eenvoudig te gebruiken web interface die ook een galerij functie biedt om makkelijk en snel je foto’s te laten zien. En als je per ongeluk iets weg gooit kun je het altijd weer ongedaan maken, dus je bestanden zijn altijd veilig.
Ook zijn er specials Dropbox Apps voor o.a. op de iPhone, iPad, iPod touch, Android mobieltjes en Blackberry.
Dropbox en de Apps zijn gratis en je krijgt er 2GB opslagruimte bij, hier kun je je gratis aanmelden en daarna downloaden;