Is het waar dat de games van Zylom veel geheugen van je computer vragen als je ze download?

Ik vind de spelletjes van Zylom heel leuk om te spelen en als ik een gratis demo van een uurtje kan downloaden geniet ik daar altijd ook wel van. Nu heb ik gehoord dat het meer ellende aanbrengt dan goed is voor je computer. Klopt dat? Ik verwijder de spellen na gebruik wel altijd uit de softwarelijst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er is niets mis met zylom.
Ik speel met de funpass en alle spelletjes worden naar gebruik uit de software lijst gehaald en ze zijn dan ook weg.
Zylom is juist 1 van de betere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik doe het niet meer veel virussen en de com word er heel sloom van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, zolang je ze by Zylom haalt is er niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik heb nu een nieuwe laptop en op de oude laptop speelde ik vaak zylom en daar merkte ik dus hetzelfde: computer werd traag. Ik wil niet dat dat mijn nieuwe laptop ook overkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computers worden gewoon trager over tijd door heel veel redenen. Ook zonder zylom zal hij trager worden
Valt wel mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook goede ervaringen met Zylom, echt geen troep en als je de demo een aantal keer hebt gespeeld is je tijd om en hoef je alleen de snelkoppeling te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel ook regelmatig Zylom-spelletjes. Ze zijn leuk, en nemen niet veel geheugen in beslag. Kan echt geen kwaad.