welk programma is het zelfde als paint maar dan dat je de foto kan weghalen en wat je hebt getekend laat staan?

Ik bedoel dus het volgende:

bij paint kan je over een foto tekenen.
maar als je erop getekend hebt kan je de foto niet weghalen.
maar ik wil dat wel.
dus is er een programmaatje die dezelfde dingen als paint kan maar dan de toepassing ook kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan met elk fotobewerkingsprogramma dat lagen ondersteund. Een gratis programma dat dit kan is Gimp.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je maakt je tekening op een andere laag als de foto. Als je klaar bent, kun je de foto laag onzichtbaar maken of weggooien.
Kimath
13 jaar geleden
Dat kan met het gratis Paint.net. Je kunt daar tekenen op verschillende lagen. Als je dus tekent op een andere laag dan de foto zelf, kun je eenvoudig later de foto weghalen en jouw tekening laten staan.
bamibal
13 jaar geleden
Photoshop is een heel handig programma om foto's en tekening te bewerken. (even een tip als je bij paint Ctrl + Z doet dan gaat wat je als laatst getekend hebt weer weg.