Nee, veel routers hebben losse antennes die je kunt draaien. Je kunt ze dan zo richten dat je bereik optimaal is.

En als je een router hebt met ingebouwde antennes, dan kun je altijd nog je router zelf een beetje kantelen!
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, dat kan niet. Een draadloze router zendt het signaal in alle richtingen. Als je een netwerkkabel aanlegt naar boven dan kan het wel. Dan wordt het signaal alleen via de kabel verzonden (als je draadloos uitschakelt)