Nieuwe stap met computer

Het enige waar ik de PC tegenwoordig voor gebruik is om te gamen, en ik zou wel is wat nieuws met de PC willen doen. heeft iemand suggesties?

Toegevoegd na 9 minuten:
Dus eigenlijk, een nieuwe uitdaging, iets moeilijkers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ik vind de suggesties van Mich3l prima, ook na je toevoeging. Photoshoppen en muziek maken met een computers is echt een uitdaging hoor, zelf een website opzetten ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Photoshoppen is niets voor mij :)
en muziek maken is geen uitdaging, voor mij dan :)
zelf een website opzetten wil ik wel, maar daar ben ik (nog) te dom voor :D

Het beste antwoord

De meeste mensen gebruiken hun computer voor verschillende doelen
- communicatie met andere mensen. Bijvoorbeeld via facebook.com, twitter, hyves, mail en meer.
- Iets creatiefs, zoals photoshoppen of muziek maken.
- Via youtube kun je een hoop dingen leren; zoals photoshoppen of leren klussen.
- Muziek maken
- Een date zoeken
- Films downloaden
- Zelf een computerprogramma of website maken
En nog veel meer dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, okay, bedankt, maar dat bedoelde ik niet. ik zal mn vraag eens wat beter formuleren, momentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel suggesties

Andere antwoorden (3)

Zelf games maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eens een Powerpoint presentatie met de foto's van je familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Website bouwen/webwinkel