ik krijg steeds op mn pc een irritante pop-up van personal internet security! hoe krijg ik die weg?

het is een èèn of andere virusscanner. die de hele tijd zegt dat er allerlei virussen op mn pc zitten! ( volgens mijn nod32 niet!) ik kan dat programaatje nergens terug vinden. ook niet met de zoek functie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Download de gratis versie van MalwareBytes en laat deze je gehele computer scannen en verwijder alles wat hij vindt, dan zou het weg moeten zijn;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je!! het heeft erg goed gewerkt!!!

Andere antwoorden (2)

Dat programmaatje is zelf het virus! Ik heb zelf een vergelijk baar iets gehad, er waren verschillende van dit soort virussen rond. Google even om de juiste instructies te vinden voor verwijdering. Was bij mij toen echt een crime. Snel actie ondernemen, want je pc gaat op een gegeven moment helemaal plat!
Laat je echte virusscanner het zoeken. Helaas wordt het vaak niet gevonden. Download het programma Malwarebytes, deze vindt de meeste van deze irritante virussen wel. Soms moet je handmatig ook op verschillende plekken e.e.a. verwijderen.
Dit soort virussen leggen je eigen scanner plat, waardoor ze heel verwoestend zijn. Klik in ieder geval niet op het programma op de pop-up!!!!!!!!!!!
Druk CTRL-ALt-Del en kijk welke programma's er actief zijn. Deze virussen hebben vaak een hele rits nummers in de programma-naam. Zie je zoiets, schakel het uit. Meestal verdwijnt dan in ieder geval de irritante pop-up, waardoor je tenminste aan de slag kan om de boel op te schonen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via start-zoeken-msconfig- en dan tabel opstarten bekijken.
Meestal vind je hier de boosdoener, uitschakelen en gelijk verwijderen van je hdd.9 van de 10 x is het probleem opgelost