hoe zie je of iemand je vrienden request weigert bij msn

kan je zien of iemand bij msn jou request om vrienden te worden weigert????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Niet
Dit blijft onzichtbaar voor de aanvrager
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kun je niet zien, dat is afgeschermd om de drempel om iemand te weigeren laag genoeg is. Als je kan zien wie jou geweigerd heeft, kan dat een barrière opwerpen om mensen die je niet aardig vindt, of waar je zelfs bang voor bent, te weigeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de ander ziet alleen dat je nooit online bent, hierdoor kan hij er wel van uit gaan dat je hem niet hebt geaccepteerd.