Windows movie maker

Als ik met mijn videocamera ga filmen kan ik het filmpje op windows movie maker zetten om het te bewerken??
Want ik wil bij het filmpje tekst bijvoegen en een muziekje op de achtergrond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is nou je vraag??

Antwoorden (4)

Ja, dat kan met windows movue maker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Movie maker is een programma waarmee je films kunt maken/bewerken. Je kan er inderdaad achtergrondmuziek en teksten bij maken.
Je kunt je filmpje niet op WMM zetten.
13 jaar geleden
Ja filmpje op je computer zetten en dan openen met moviemaker, je kan er dan van alles mee doen, zoals tekst en muziek toevoegen.

Toegevoegd na 5 uur:
Onderstaand filmpje heb ik ook met Movie Maker gemaakt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer je om AVS video editor te downloaden, het is gratis en beter.