Hoe krijg ik in picasa de tekst in het witte gedeelte van een polaroid?

Ik krijg het wel voor elkaar om de tekst op de foto zelf te zetten, maar ik ben een collage aan het maken van polaroid foto's en wil de tekst dus onder de foto op het witte gedeelte zetten. Kan dit wel? En hoe moet dat? Ik ben beginnend picasa gebruiker... ;-)

Toegevoegd na 8 uur:
Zoals deze afbeelding. Onderste foto.
http://www.goeievraag.nl/vraag/programma-snel-leuke-collage.72770

Toegevoegd na 1 dag:
Inmiddels zelf toch uit kunnen vogelen hoe het moet en het is gelukt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

het lukt je wel om de tekst op de foto zelf te zetten?het witte gedeelte is ook foto,dus zet je het er op dezelfde manier op.of het kan zijn dat picasa het wit niet als foto ziet,omdat bij het scannen het wit niet meegenomen is.
dan kun je misschien met photoshop een stuk wit bijmaken.
of opnieuw scannen met een zwart randje.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een gewone digitale foto. In picasa selecteer ik er een paar en klik op 'collage maken'. Dan kies ik daarna de optie dat hij van elke foto polaroid maakt. Daarna selecteer ik 1 foto en klik op bewerken. Op deze manier lukt het me om de tekst dus op de foto te zetten. Maar dus niet op het witte gedeelte.
Het zijn dus geen gescande foto's.
niko
13 jaar geleden
oh,ik ging ervan uit dat het om echte polaroids ging.sorry maar met picasa heb ik verder geen ervaring.