Bestaat er een mogelijkheid om uit Hotmail in 1 keer alle mailtjes uit een map te kopiëren?

Heb een map met meer dan 300 mailtjes en wil daar een Word-document van maken. Moet ik ze dan een voor een kopiëren? Of bestaat er een slimmere methode?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

In 1 keer gaat naar mijn idee niet lukken.

Het kan wel via een aantal stappen, ervan uitgaande dat je ook Outlook 2003 of hoger hebt:

- Als je Outlook 2003 of hoger hebt, dan kun je de mails (uit Hotmail) eerst inladen (zie bron).
- Daarna de mails vanuit Outlook exporteren naar bijvoorbeeld CSV en dat weer inladen in Excel. Eventueel kun je dat weer overzetten naar Word.