heey. ik zit nu op het vmbo klas 2 en ik wil later ict doen.maar welke richting of sector moet ik kiezen. en ik doe nou lwoo BasisKader (BK)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

welke richtingen zijn er tegenwoordig?

- zorg en welzijn
- handel en administratie
- en de verschillende soorten technieken?

dan is het meest voor de hand liggende handel en administratie denk, maar in principe maakt dit niks uit.

Deze keuze maakt jou tot niks verplicht in een vervolg keuze.